Tradera - fynda o buda på mina finfina annonser :)

I gårkväll fick jag ett sån´t där härligt ryck då jag verkligen
kände för att snygga till lite i min garderob.
 
Jag är en så´n där tjej som INTE KAN SKILJAS från mina
fina prylar och kläder men jobbar på att försöka... ;)
 
Grejen är ju den att jag bara köper sådant som jag tycker om,
älskar och vill ha ♥
 
Men förnyelse är ju KUL och därför vill jag ge DIG chansen att
förnya med lite NYHETER...så här har du min länk till mina
Traderaannonser med superfina kläder till finfina priser...bara
att sätta igång att buda :) Lycka Till!!
 
http://www.tradera.com/auktioner/jellybeanm
 
   
   
Finfina fynd på Tradera...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0