Årets pepparkakshus 121212

 
 
 
 
Vårt pepparkakshus julen 2012 i Åhus :)
 
Jag och Hugo fixade vårt hus idag, pepperkakshuset...
Visst är det julmysigt med ett litet brunt hus fullt med små godsaker.
 
Jag kommer dock inte att äta utav det utan ser det mer som ett litet kul
"pyssel" tillsammans också är det ganska gulligt att titta på.
 
Tror nog att min lilla systerdotter kommer att gilla det då de kommer hit
för att fira jul...både lillebror och mormor och morfar bor ju i huset ;) i år.
 
Härligt att även hinna med lite hemmamys så här i juletid då mesta av
min tid går åt till affärer :) och underbart med all snö som verkligen ger
mig julstämning ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ohhh, så fint! Vi har köpt vårt hus nr 2 nu... Kör på Karlssons klister den här gången! Bra idé med fotona.

KRAM till er båda

2012-12-12 @ 20:49:41
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se
Postat av: Malin

SVAR: Tack tack...ja jag gillar det lite personliga så det passar fint med några inneboende i peppiset ;) Kram.

2012-12-13 @ 18:57:08
URL: http://jasminofriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0