Hjärtan hjärtan o hjärtan i heeela butiken :)


Alla ♥ Dag på tisdag...älskar gullegull...

Nu har vi verkligen KÄRLEK på Butik Jasmin. Nallar, hjärtan, pussar,
ljus,smycken med hjärtan, stenhjärtan, popuphjärtan...ja allt du kan
tänka dig :)

Så mysigt med Alla ♥ Dag, på tisdag är det återigen dax för årets
absolut gulligaste dag. Håll med om att det är mysigt med lite extra
romantik så här mitt i smällkallla vardagen. Ett litet avbrott med en
extra kram och present :)

Just Alla ♥ Dag tycker jag är en dag som påminner mig om att höra av
mig lite extra till folk jag tycker om. Behöver inte vara just av kärlek till
en man utan likaväl till mormor eller nå´n vän som jag kanske inte
hörs så ofta med.


Best Friends berlocker i Äkta Silver 98 kr...Alla ♥ tips från Butik Jasmin

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Johansson

Tack! vad kul att höra! :)

2012-02-08 @ 17:03:11
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0