Skånevinter och härlig vardag...


Snöskryt från Åhus :) Hur mycket som helst ju...

Vintern håller i sig även här på kontinenten SKÅNE :)

Idag startade min spanskaklass upp igen och vilken underbar rosa
kvällshimmelsvy vi kunde se från vårt klassrum. Så vackert...

Lite avis på alla mina kursare som varit och praktiserat spanska lite
varstans nu under jullovet...men men...min tid kommer väl med :)?

Då jag körde hem ikväll var hela vägen upplyst av vår jättelika måne,
den var alldeles magisk. Ni vet så där stoooor lysande gul och landskapet
var upplyst av det skimrande månskenet...mysigt...kände mig så glad :)

Ännu gladare blev jag då jag kom hem och huset doftade av härlig nylagad
fiskgratäng som min Hugo gjort helt själv. Den var så god att jag önskade
vi haft huset fullt med gäster, vilken talang min son har...gott gott och nu
har han äntligen visat mammie hur "riktig" potatismos ska smaka.
Mos är nämligen inte min starka sida i köket ;) klisterkonsistens är jag
däremot fenomenal på...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0