Skånevinter och smarriga Jasminsemlor :)


Jasminsemlor med rosa grädde...såklart ;)

Erkänner att jag mer än gärna stannat kvar en stund till under mitt
extravarma täcke från Norsk Dun i morse när klockan ringde...

Kylan har som bekant kommit till Skåneland och den är minsann
inget att leka med.

Men med glatt sinne och en extra tröja hann jag med både att få igång
tvättmaskinen och baka fina Jasminsemlor till mina härliga och duktiga
tjejer på jobbet :) innan jag öppnade butiken kl 10.

Jasminsemlor är såklart med rosa grädde i och de blev uppskattade
på jobbet till fikat :)

Många ungdomar har haft studiedag i Kristianstad idag så det har varit
full rulle i butiken hela dagen och samtidigt har vi lyckats få fram en hel
del gulliga, söta och mysiga Alla ♥ Dag grejor på hyllorna...14 februari :)

Tack till Sara o Jennie idag för ett toppenarbete :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0