Snöänglasöndagsmys i Åhus

 
 
Så blev det då vinter i Skåne till slut... :)

Välkommen Kung Bore...något sen, men som sagt...bättre sent än
aldrig!

Jag och Hugo passade såklart på att tillbringa dagen ute i snön och
som seden bör lastade vi upp ett rejält berg med snö i trädgården
för en mysig igloo.

Självklart var jag bara tvungen att göra en traditionell snöängel med,
tyckte den blev riktigt lyckad... :)

Så nytta med nöje...skottning, igloobygge, snöängel, vinterpromenad
och snömys kräver sin choklad. Hugo stod för den idag och det blev
såklart med vispgrädde och riven choklad på toppen.

         
Varm choklad med vispgrädde a´la Hugo :)




Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; Ja det var tur att du hittade till bloggen, mest tur för mig då ;) HOppas jag ser dig igen! Tapas är verkligen = <3

2012-02-05 @ 20:11:04
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0