Bowling i Osby


Bowling ÄR grymt...

Dagens match var i Osby  så det blev en härlig utflykt för oss i ett
vinterklätt göingelandskap.

För mig var det första gången jag var i Tuvehallen i Osby, förvånades
själv lite över det då jag mer eller mindre tillbringat alla mina barndoms-
somrar i den trakten. Kanske beror på att bowling inte direkt är någon
sommarsport och att mitt intresse kanske inte fanns rotat då.

Hur som helst gillade jag deras bowlingvägg skarpt, tyckte den var
riktigt cool...

Vi fick gratulera Osbylaget till vinsten idag då våra ungdomar inte
lyckades kamma hem någon seger. Spännande och jämn match mot
duktiga Osbykillar och en trevlig dag tillsammans gjorde det inte så
pjåkigt ändå.

Väl hemma i Åhus igen fick det bli några träningsserier för mig och Hugo.


Väggen var riktigt sjysste:) Så är du i Osby passa på att spela ett
par rundor bowling och njut av den färgstarka bowlingmålningen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0