Mycket kärlek nu...


LOVE Dubbelfingerring från Odahl finns hos Butik Jasmin 129 kr

Vår nästa "fira" dag är Alla ♥ Dag den 14 februari och idag när vår
grannbutik mittemot började skylta om inför det med ljus och mörk-
rosa konfetti i sitt skyltfönster kände jag lyckorus i hela kroppen.

För visst är det härligt med kärlek ♥ underbart, varmt, mjukt och
skönt...

Vad gillar ni den här lilla godbiten som finns i vårt sortiment?
Håll med om att den är riktigt snygg och trendig...kanske nå´t
för just Alla ♥ Dag...pojkvänner brukar behöva lite tips på vägen... ;)

Själv älskar jag alla sådana här smycken med budskapstexter på,
de ger en personlig känsla och betyder oftast att givaren har tänkt
till lite vid val av present :) Personligt och fint...


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Den är jättefin

När jag köper månadskort ska jag åka till staden

2012-01-26 @ 02:21:52
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0