Festivalonsdag Killebom :)

Då jag jobbat häcken av mig och Sara glassat runt i semestersandaler
ett tag tyckte jag det var på tiden att vi träffades idag ;) :)
Så efter stängning av butiken hämtade jag upp Sara och vi åkte till
Sölvesborg där Killebomfestivalen drog igång denna onsdag.
 
 
JÄTTESTOOOORA Snitzlar skall absolut avnjutas på restaurang :)
Rätt mätta efteråt kan jag säga :)
 
Chokladhjulet ville vi inte missa såklart och tro det eller ej men jag var ETT
ynka nummer ifrån att vinna. Men som Sara sa: Malin har iaf TUR I KÄRLEK ;)
Sedan var det hålligång nere i hamnen med liveband...
 
Sölvesborg är riktigt mysigt så här på sommaren och vilken månskens-
promenad vi fick :)
 
Solong goa vänner...nu ska jag snart upp och jobba igen See ya... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0