Semestertid :)

Jag i parken :)
 
Semestertider är härligt...mycket arbete när jag jobbar och extra skönt när
jag själv tar semester :)
 
Sommarvädret har ju verkligen gynnat shoppingen i år då stranddagarna
varit få. Tycker nog att jag föredrar sommardagar på stranden ändå även
om det är kul för oss som arbetar i butik med mycket kunder.
 
Hoppas på lite mer sol då jag endast vågat doppa mig en gång i år och det
var minsann ett snabbdopp om jag säger så...
 
 
Värsnäs badplats i Kalmar :)
 
Sommarens bästa köp är nog än så länge min jacka från Tenson som
du ser på bilden, mjuk fleece på insidan ;) :) Hade ju tänkt använda den
på promenader till hösten men den har redan varit lycka för mig vissa dagar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Ser underbart ut!
Ha en skön semester!
Kram

Svar: Kram!
Malin

2012-08-01 @ 12:37:14
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0