Jag har Snyggast häck i kvarteret utan tvekan :)

 
Nytrimmad trädgårdshäck - det bästa jag vet :)

Sanningen är att jag ALDRIG varit på ett riktgit gym o tränat, vet inte
om jag passar in där precis. Ingen aning vad jag ska göra där med alla
maskiner o grejor...

Hederligt kroppsarbete i trädgården passar mig utmärkt för stärkta muskler
och alla som någon gång hanterat en häcktrimmer på riktigt vet att det
krävs en gnutta armstyrka för att ro hem det hela.

Finns det något snyggare än en nytrimmad trädgårdshäck en härlig
sommardag? Skulle inte tro det... jag älskar att titta på häcken som
jag nyss blivit klar med - så snyggt och jag har gjort det all by myself :)

Solen skiner, ledig lördag, nyklippt häck runt min tomt och en hel lördag
kvar att mysa mig igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0