Midsommar på Öland

   
Jag och Hugo firade en mysig familjär midsommar på härliga
Öland tillsammans med min kärlek och hans familj.
 
Då regnet inte ville hålla sig helt borta ändrade vi våra tältningsplaner
och boade in oss i gäststugan istället och likväl så mysigt var det.
 
Måste säga att jag fortfarande får klassa mig som badkruka efter att
alla killarna badade på Fäholmen men själv har jag fortfarande inte doppat mig.
 
Massor med god mat, midsommarstång, boccia, bad, fotboll och fiske har förgyllt
vår semester och vi är nu hemma igen...nöjda och glada för att packa om
inför stundande Prince Camp - tennisläger :)
 
 
 
Midsommar på Öland  2012, mys hela helgen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0