Systeryster och lillstrumpan :)

Jag har som bekant många strängar på min lyra och
självklart blev jag favoritnanny under min tur till Helsingborg :)
 
När moster kommer på besök måste det piffas och lackas lite extra
och lillsessan gillade såklart när mitt rosa nagellack halades
upp ur min handväska :) Vem vill inte vara fin på dagis med rosalackade
små naglar?
 
Nylackad glad lite Alva :)
 
Efter många promenader och mycket frisk luft både i Helsingborg City
och i natursköna Ramlösabrunnspark var det gott med ny energi och vi
lunchade på "Haket" på Kullagatan. Supergod mat och finfin
service och JA! Jag orkade HELA min pizza ;)
 
 
Metze till förrätt och stoooor pizza o pasta till huvudrätt, jag o sis :)
 
 
Helsingborg, Kärnan                        Ramlösabrunnspark
 
Stora träd o små barn :)                  Rule the waves Alva :)
 
Härliga dagar tillsammans med små snälla barn och lillasyster får
avsluta min junisemester och nu känns det kul att komma tillbaka på
jobbet igen :) Små enkla ting gör livet värt att leva...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0