Audiservice i dubbel bemärkelse


Audi är kul...

Idag började dagen riktigt bra då jag lämnade in min bil för service
på Audi i Kristianstad.

Ni vet det snöade rätt rejält här i morse och det är så typiskt att jag
bokat in bilen just då. Inte så himla kul att komma som värsta snö-
gubben till butiken vid öppning.

Tack vare sjyssta verkstadschefen slapp jag gå då han erbjöd mig skjuts
till jobbet eftersom jag inte behövde nå´n lånebil. Det gjorde mig så
glad :) liten sak men mycket uppskattat av mig.

Där tog det inte slut, efter en kanonkul dag i butiken med projekten
vi håller på med slutade jag en timme tidigare för att hinna hämta min
bil igen. Då jag skulle hoppa in o köra hem har Audi lämnat en goodie-
bag i min bil som tack för att jag kör Audi :)

Riktigt kul tyckte jag, ja jag vet...sån´t är det lätt att gå igång på men håll
med om att överraskningar är det absolut bästa som finns ;)

Och ja just det ja...på House of Bagels fick vi köpa en cupcakes för
5 kr idag...gissa om fikat på jobbet blev uppskattat  :) Eftersom
jag dessvärre inte tål mjölk fick jag nöja mig med den lilla...men men
som den chef jag är vill jag såklart att min medarbetare alltid har det bra
och kul på jobbet :)

Riktigt bra lyckodag idag alltså...

 
Audimys                                       Fikamys

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jösses, den där fikan såg inte heller så tokig ut !

Det blev inget "fel" på macaron´sen MEN - jag är en perfektionist när det gäller kökspyssel och jag vill ju att de ska bli runda... Men övning ger färdighet antar jag ;)

2012-03-08 @ 20:16:23
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0