In Time och livet i sig

                 
                  Bild lånad på nätet

Den gråmulna söndagen artade sig fint när jag tänkte den i
silver istället.

Att göra något bra av det man har är ett rätt bra tänk tycker jag :)

I gårkväll körde jag och Hugo en filmkväll här hemma och hyrde
"In Time". Den var riktigt bra, lagom med action, lite sadness och
ett tankeväckande tema. Så den kan jag rekommendera er att se.

Har tänkt en del på min tid, halva mitt liv har jag nu spenderat
här i Kristianstadstrakten, drivit mitt företag exakt HALVA mitt liv.
Känns både kul och något märkligt.

Men...38 är ju ingen ålder ;) så jag spinner vidare på de trådar
jag har och flätar ihop dem med ett par nya och sen får vi ser var det
bär hän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0