Lejonkungen


Zzzzzåååå mysigt i min varma sköna vagn :)

Min lillasyster har ju som bekant blivit mamma igen och vi hälsade
på dem i helgen.

Så söt liten bebis att man inte kan se sig mätt på den lille...

Härligt med våren inpå knuten nu med många barnvagnsturer.

Tiden går fort och det känns ju inte alls längesedan jag själv hade
en liten bebis att mysa med men det är ju hela tretton år sedan :)
och nu har jag en go o snäll tonåring som kommer att riva loss på
elgitarren här hemma ikväll efter träningarna :) :) ;) ;)


Hugo rocker´s... :)

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Hej, vill du vara med och tävla om 4 st vita ljusmanschetter i metall? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0