Magnolian ger hopp om livet


Mitt favorit Magnoliaträd i Kristianstad :)

Älskar Magnoliaträd, de är så otroligt vackra. Finns i flera rosa nyanser.
Varje dag på väg till mitt jobb går jag förbi det här fantastiska träd.

Känner en härlig känsla varje gång jag passerar det och blev så glad då
jag såg att knopparna nu äntligen började skifta i rosa :)

Träden kan bli väldigt stora och det här trädet är verkligen jättestort,
det har nog levt i hundra år.

Våren är på väg på riktigt och Magnolian sprider glädje, doft och färg
åt mig och livet.


Kommentarer
Postat av: Linda

ååå så vackert själv så är det full fart ute på isarna denna årstid hemma hos oss här uppe i Luleå,,,jättefin blogg ni har...hälsa så mycket till Sara

2012-04-01 @ 16:11:11
URL: http://famlindaastrom.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Hej Linda :) Ja lite annat här nere på kontinenten ;) :) Ska hälsa Sara i morgon på jobbet :)

2012-04-01 @ 21:13:27
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0