Solen som lekte


Busfrö´n :) Shiiit vad tonåringar växer foooort....

Ingen missade väl det underbara vårvädret här i Skåne igår.
Otroligt skönt...äntligen säger jag bara...

Blev en del stim o stoj i trädgården här hemma hos oss, härligt med
vårspring i benen :)

Ännu har inte solen kikat fram, kanske lika bra det med tanke på att
det står i tidningen att fler dör i hudcancer än i bilolyckor numera.
Själv har jag nästintill slutat att solpressa då det inte är så bra men
ljus är skönt och det vill jag inte vara förutan.

Hur som helst så busar nog vårvädret lite med oss just nu då jag
även kollade in helgens väderkarta som häromdagen visade SOL och
uppemot 15 plus här... men passande nog var det bara stooora
gråa moln på den kartan idag. Se alltid nå´t gott i allt och ja då blir det
ju finemang shoppingväder i helgen :) det ÄR ju bra...

Har man inget mer spännande att prata om så känns ju vädret som
ett säkert kort...hi hi...känns lite så idag faktiskt...men men...

Happy torsdag :) ♥ kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0