Hälsat våren välkommen i både Wisseltofta och Osby :)


Fyrverkeriet var fint över vackra Osbysjön och majbrasan värmde :)

Firade valborgshelgen på landet i år och hann med två favoriter.

Vi åkte först till byn i Wisseltofta för att höra på majtal, se elden och
ta en massa lotter i det stora leksakslotteriet :) Jag har som bekant
tillbringat många av mina unga somrar i Wisseltofta men numera är det
inte så många ansikten jag känner igen. Mysig familjegrej iaf :)

 
 
 
 
Eld, lotteri, majtal och ett fantastiskt fint fyrverkeri hälsade våren...

Alva vann minsann en riktigt fin "kaffekokare" i lotteriet, men gladast var
nog Stefan...Audisäljare till vardags, numera stolt ägare till en radiostyrd
Volvo...ha ha ha.... :) :)

   
Wisseltofta kan :) Grillpremiär och finfina leksaker i lotteriet :)

Kan inte påstå att vi är bortskämda med ett sådant här kanonväder
redan till Valborg som det har varit. Har haft 21 grader nu i två dagar i
Göingeskogarna :) Så pass att jag fått rejält med färg i ansiktet, kanske
inte behöver gå in på närmare detaljer om "vilken" färg det är :) :)

Njutit av en långledig helg tillsammans med nära o kära och är nu laddad
för några dagar på jobbet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0