Trevlig Helg Vänner :)

  
Jag skriver i gästboken på Enkla Ting :)

Veckan har gått otroligt fort och jag har haft en intensiv
arbetsvecka i butiken, på kontoret och en handfull spännande
möten.

Har dessutom fått besök av "träningsvärken" och det hade jag
kanske inte räknat med. Men efter en två timmars friskvårds-
promenad efter jobbet i förrgår tillsammans med min med-
arbetare Sara så kanske det inte är så konstigt?!

Nu ser jag framemot en fin helg tillsammans med mina kära.
I morgon blir det klubbmästerskap för Hugo i Bowling och
vi hejar på en Orange seger i handbollsfinalen på kvällen :)

Så ha en härlig helg och mys på ordentligt,

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: aliengirl- louise drawings

Sv: Jag gillar det ni har inne på Jasmin, och jag ska använda peruken när jag har köpt ett hårband till den!

Eftersom ni säljer piercing och sådant, vet ni om det finns ett ställe där man kan pierca sig? :)

2012-05-11 @ 20:21:41
URL: http://aliengirllouise.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Kul att höra, kom in i butiken nå´n dag så ska du få nummer mm av mig till en superbra studio :)Ha en fin lördag.

2012-05-12 @ 07:51:09
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0