Har jag blivit en TV tjej ???? Hjälp or what.....?

 
 
X-smycken från Butik Jasmin Kristianstad :)
 
Har aldrig haft så här mycket koll på TV-tablåerna som just nu alltså.
Vet inte om det är bra eller dåligt men just nu går det ju hur många av
mina favoritprogram som helst på TV.
 
Se i kväll bara... HALV ÅTTA HOS MIG, går bara inte att missa...det är
från Kristianstad den här veckan och Tanja från min favoritsalong
Studio PINK är med, allas vår Rockstjärna och Café Fenix-Love samt
två andra ännu inte så kända kommer att förgylla min halvtimme där ikväll.
 
Efter det startar del två med X-Factor vilket jag kollade på igår och där
var jag ju lätt såld efter första numret med den lille söte killen som var
såååå duktig på att sjunga.
 
Jaha ja och strax därpå är det Ensam Mamma Söker...
 
Som tur är har Playa del Sol ochHollywoodfruarna valt en av veckans
andra dagar ;)
 
Så PLEASE...Ring inte mig ikväll mellan 19.30 - - 22.00 om det inte
är extremt viktigt ;) :) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0