Jabbadabbadooo - en ledig helg :)

Blev på underbart, härligt, fantastiskt och glatt humör efter att
ha kickat igång min lediga helg i gårkväll med att ha tittat på
Doobidoo på SVT :)
 
Det var en ren slump att jag sappade dit och det var premiär för
mig att se det programmet och det var bara så himla bra för mig
för jag blev så glad.
 

Lånad bild från SVT...vilket härligt gäng :)
 
Jag bara älskar Pernilla W, hon är en energikick och min absoluta
största förebild med sin härliga personlighet :) och hon tillsammans
med Marco bjöd på riktig underhållning.
 
Sen var det söta Malin O som ju är tillsammans med Ola S som i sin tur
har en fantastisk mamma som lärt mig allt jag kan från mellanstadiet :) :)
Då hon var min "fröken" i tre år...
 
Thomas J och Malin O hade kvällens snyggaste outfit...vill ha den där
silvertoppen i min garderob nuuuuuu...och till alla män som har svårt att
hitta stilen, ta efter Thomas, bra smak...
 
Jag skrattade så jag höll på att dö när de visade de där gamla "gulaklippen"
och "Vi går hem till Max" har ju satt sig på hjärnan nu...hjääääääälp.... :)
Så himla kul! Oxå var det några gamla 80 tals dängor som gjorde mig
otroligt sugen på 80-tals FEST, det hade varit riktigt KUL :)
 
Programmet var som klippt och skuret för mig igår och då de körde Orups
"Pojkarna på Rad" ( vilken är min absoluta favorit, undrar varför? ;) )
kändes det som om någon bara visste att jag skulle råka kolla på detta just
denna fredag :)
 
Vaknade upp till strålande sol, klarblå himmel och ett underbart Åhus tidigt
i morse och kommer nu att fortsätta njuta av min HELT LEDIGA HELG ♥
 
Malin ♥
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!
Tack för din trevliga kommentar, jag var ju bara tvungen att hälsa på hos dig jag också!
: D
Jättefin blogg, jag ska scrolla ner och läsa lite mer och även kika in i butiken, för jag gissar att du har webshop också, (har inte hunnit kolla än).

Ha en skön söndag!

//
Åsa

2012-09-02 @ 09:59:13
URL: http://hafva.blogg.se
Postat av: Malin

SVAR: Min webshop är inte lika fin som din, inte fin alls faktiskt...skulle behöva lite hjälp att fixa en ordentlig :) Du kanske har nå´t bra tips för din är ju superfin :)Ha det gott.

2012-09-02 @ 10:11:58
URL: http://jasminofriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0