Snart e det freeedagsmyyys...



Är av naturen ingen jättefantast av just matshopping...men det skulle man inte kunna tro efter mina besök i matbutiken.

Jag e däremot duktig på att sköta mina inköp på rätt tidpunkter...antingen hänger jag på låset kl åtta tillsammans med ett par glada pensionärer...eller kommer jag 18.30, lagom till att de finska nyheterna strömmar ut ur Kvantum Åhus högtalare.

Det slår lixom aldrig fel...varför i hela världen byter de inte kanal?

Men hellre finska nyheter än lång kö o trängsel så att säga.

Fredagen lättade upp stämningen något o redan då pantautomaten hakade upp sig efter fem flaskor o jag o farbron i kön konstaterat att den var "full" så dax på dygnet var vi överens om att det kan löna sig att dricka :-)

Han skulle vidare till systemet o min behållning räckte till att förlänga min lottokupong.Nöjd o glad hoppas jag på att få se honom nån gång på Butik Jasmin då han verkade tycka det var spännande med piercing :-)

Nu e det full fart mot kvällens fredagsmys tillsammans med killarna...det blir räkfrossa och vitt vin... olala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0