Bebisrosetter och hur mycket bebismys som helst :)

 
Jag myser med lilla söta Isa, mitt kusinbarn...
 
Som sagt blev det mycket bebismys i helgen ♥
Träffade min fina kusin Rebecca och Magnus som nyss fått sin lilla
prinsessa Isa ( 3 veckor gammal )...men hur söt kan man vara?!?!
 
Självklart ska en sådan liten söt kicka ha lite bebisrosetter i håret och
det var så kul att de passade perfekt i hennes lilla "tofs".
 
Rosetterna är med kardborrespänne och helt metallfria, fäster fint i
mjukt bebishår och finns i olika färger :)
 
De går att beställa i min webshop och finns självklart hemma i butiken
i Kristianstad med :) Beställ på www.butikjasmin.se direkt och du får
fri frakt... toppen!
 
   
Bebisrosetter hittar du hos Butik Jasmin Kristianstad :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0