Zumbatakterna i blodet :)

 
Nu börjar Zumbatakterna sätta sig i mitt blod ;) Kommit igång bra med
ZUMBA fitness nu och det är riktigt skoj.
 
Älskar att dansa och har gjort det sedan jag var sådär pytteliten ni vet :)
 
Jag tycker man ska längta till sitt tränngspass och verkligen gilla den
träning man håller på med och dans är perfekt...man blir GLAD, får
otroligt bra MOTION, är i NUET, kan SKAKA LOSS ordentligt och
bestämmer själv hur pass mycket man vill TA UT SIG!
 
Som Zumbadansare är jag helt novis och lär mig flera nya steg efter
varje gång. Superkul!
 
Har du inte testat Zumba fitness ännu tycker jag helt klart du ska ta
dig till ett pass och prova på - kille som tjej ♥
 
Lycka Till och glöm inte att rulla och vicka på höfterna ordentligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0