Helgmorgon i Åhus


Åhus strand vaknar :)

Vid havet kommer jag alltid att vilja bo, finns det någon bättre start
på dagen än en härlig strandpromenad längsmed vattenbrynet?

Dess doft, ljud och mystik...det vill jag alltid kunna njuta av.

Sen är jag ju inte den allra morgonpiggaste tjejen på den här planeten
så den där allra första solstrålen som höjer sig över horisonten väntar
jag fortfarande på att få se ;)

Morgonjympa sägs ju vara kul... men i vilken form??? :) :)

   
Bettan körde fullt pass denna tidiga morgon :) :)

Min väninna kände sig på hugget denna strålande morgon och passade
på att köra ett rejält pass ......... ha ha ha ha........ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0