Mina absoluta förebilder


Pernilla och Jill, två av mina absoluta förebilder :)

Blev så glad idag när jag var iväg och handlade mat och lite saker
inför kommande julpyssel här hemma :) då jag hittade två av mina
favoriter i butikshyllan.

Jill Johnson har tillsammans med Gävle Symfoniorkester släppt en
mysig julskiva där dessutom en del av intäkterna går till Childhood.

Min favoritlåt är "En julsaga" där Jill sjunger duett med Stefan Sundström.

Sen har jag då min andra favorit... Pernilla W... jag menar vem kan
inte beundra en sådan kvinna. Bullmamma, glamourdrottning, vacker,
duktig och bara så mycket GLAD :)

I Amelia Jul 2011 kan du ta del av hennes mysiga jul som är mer av allt,
inget mellanland där inte...och jag får lite puschning att verkligen ta
tag i mina glaserade pepparkakor, hemrörda senap och fikontryffel
som jag tänkt göra den här julen...har som sagt åtminstone köpt hem
några av ingredienserna idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0