Mitt i veckan.


Jag i våren mitt i veckan :)

Så här mitt i veckan är det alltid lika långt åt båda hållen :) minnena
från helgen och allt att se framemot nästa helg men samtidigt livet
just nu.

Livet just nu är egetligen det bästa, tänkte på det idag, vilken härlig och
bra vardag jag har. Det absolut bästa med att inte öppna butiken
förrän klockan tio är att jag hinner så otroligt mycket på morgonen.

Det är då jag brukar passa på att powerwalka, gå på möten, bli inspirerad,
programera tvättmaskinen, plocka undan, förbereda dagen, checka
to do listan etc.

Just nu är lycka  att sitta och lyssna till tonåringarnas gitarrövningar,
jag är överväldigad över hur bra de spelar på så kort träningstid :)
Vilka talanger...

Annars försöker jag komma på vad den här grönsaken nu hette...hrm...
min älsklingskock har lärt mig så mycket på sistone men just den här
kommer jag abslout inte på vad det nu var för något... :) :) god var den iaf ;)
Hittade den inte ens i butiken idag när jag handlade...får ta reda på det ikväll.

                      
                      Mitt ♥ gör mig ännu gladare i livet :)
                 



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Pak soi ...

2012-03-15 @ 16:48:50
Postat av: Malin

SVAR: Hi hi...ja just det...så var det...

2012-03-15 @ 17:26:16
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0