Torsdagsenergi och redo i startgropen för mitt första uppdrag som ambassadör för kvinnligt företagande :)

Staratde tidigt i morse med lite arbete kring mitt uppdrag
som ambassadör hos Tillväxtverket för kvinnligt företagande.
 
Nu är det snart dax för min första föreläsning och är glad
att redan vara inbokad på ett uppdrag. Kommer att bli
riktigt roligt att få dela med mig av min historia som företagare.
 
Tog en härlig promenad lagom till frukosten idag i vårvintervädret.
Måste passa på att njuta och hämta så mycket energi som möjligt
när tillfället ges.
 
Mmmmm...bara att njuta :)
 
      
  
     
Åhus denna härliga vårvintertorsdag :) Livet e fint.
 
Läs gärna min blogg Malin Wenzel bloggar på Tillväxtverkets sida :)
Där skriver jag mer om mitt företagande och tankar kring det och mitt
uppdrag som ambassadör.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0