Julmarknad i Kristianstad

Denna helg har vi julmarknad i Kristianstad.
Eftersom jag jobbar i butiken hela helgen kommer
jag ju inte själv hinna med att kolla in utbudet men
det är säkert ett trevligt arrangemang som bör
besökas. Så är du ledig ta en runda på stan och
besök då även alla våra över 200 butiker mitt i stan :)

Funderade nyss på att det börjar bli hög tid att skriva
årets julkort...kan tipsa om en liten nätt adressbok
som är perfekt nu vid julkortsskrivandet så man lätt
hittar alla adresser :)

 
Hello Kitty adressbok, handväskvänlig modell
hittar du hos Butik Jasmin Kristianstad

Många är säkert lyckliga nu i dagarna när man upptäcker
att kontot ökat med en del skattepengar...HURRA HURRA...
Perfekt nu i julklappstider :)

Nu ska jag styla om och snart åka till jobbet :)
Ha en kanonbra söndag ♥

Kommentarer
Postat av: eva

Den ska jag absolut ha och självklart också den superfina muffinsformen. Ursäkta att jag inte hunnit bekräfta ditt mail.

Sälj så det ryker idag!!!

2008-12-07 @ 10:47:48
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Pappan och tösen...

...En sån där adressbok är av intresse, tror jag.

Fast jag har inte så många att skicka till...

Köper kanske en om det finns med adresser i...



Ha det gott

2008-12-08 @ 00:12:43
Postat av: Sarah

Ja det där med julkort är ju hög tid nu ja ha ha!!



Får väl ge mig ut och se om jag kan hitta några söta kort någonstans.



Ha en underbar kväll Malin!!



Kramisar från mig till dig!!

2008-12-08 @ 16:27:18
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Pappan o Tösen: Hur praktisk som helst :) Kanske som julklapp till någon som du vill ska komma ihåg din adress :) Skriv in din egen o ge bort...

2008-12-08 @ 19:50:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: PoT (Pappan o Tösen)



..Ja, varför inte...

superbra idé ju =)

kolla under din gran, Malin...

2008-12-08 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0