Julkul redan nu :)



Efter en något "lustig" inköpsrunda idag ( då de flesta butiker
vi tänkt besöka hade stängt ) har vi nu lyckats köpa lite nytt
julpynt som skall användas till vår julskyltning i butiken :)

Redan nästa vecka måste vi sätta igång med den då det är jul-
skyltning i Kristianstad helgen därpå den 30 november :)
Eftersom man inte kan göra ALLT precis samtidigt så blir det att
något måste göras lite för tidigt för att allt ska klaffa.

Häromdagen kom en leverans med julpapper och oändligt med km
presentband :) jag älskar att kunna välja vackra band till våra present-
inslagningar :) Något svårt att välja bara bland alla dessa nyanser :)))

            
Regnbågens alla färger, bara det bästa är gott nog :)

I år har vi fått hem ( efter önskemål ) roliga julpapper med Diddlfigurer
på. Paketen som är inslagna i dessa papper kommer det  nog att klämmas
på lite extra när de väl ligger där under granen :)

      
     Diddls supergulliga julklappspapper finns att köpa
     hos Butik Jasmin i Kristianstad för 25 kr/ rulle


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej



jag undrar när ni ska lägga ut fotona på oss som vann presentkort i er butik?



kram

Nellie

2008-11-19 @ 16:56:24
Postat av: Malin

Svar: Hej Nellie, nu har jag lagt ut de coola bilderna på oss :) Bra va????

2008-11-20 @ 09:47:33
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Nellie

Jaaaa jättefina :) Jag blev jätteglad för den fina Diddl-hunden som jag valde!



2008-11-20 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0