Tröttis

Kan man bli annat än trött en så´n här regnig dag?
Jag fick ta en snabblund på si så där 20 min för att
orka nu ikväll :)

Nu efter hugos handbollsträning så har jag ju förstås
piggnat till lite igen :) Kan man annat efter allt "grabbsnack" (?)
Det är mycket sån´t bredvid planen då det oftast bara är
pappor där. Men det kan va rätt kul det med :)))

I kväll har vi tänt lite ljus i två söta ljushållare jag köpte idag :)



Har precis satt i ny dammsugarpåse i dammsugaren och
tagit ett varv i huset :) vardagslunk så att säga :)

Nä nu känner jag den där tröttheten komma smygandes
igen. Kan bero på att jag bestämde mig för att inte äta en
massa gottis o kakor o dricka läsk den här veckan. Kan
vara brist på socker...ska ta en kopp te nu o se om det
hjälper.

Har du nå´t bra TIPS på pigghet tar jag tacksamt emot det :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta ljuslyktor! Passar bra i höstmörkret. KRAM

2008-11-19 @ 08:08:08
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0