Kallt...7,5 grader

I morse när jag begav mig var det riktigt kallt.
Termometer i bilen visade på 7,5 grader och
det är man ju inte van vid precis.

Tur att vi fått hem gulliga vantar till alla små
prinsessor i butiken.


Rosa prinsessvantar Butik Jasmin

Torsdagsmöte i morse på Kristianstadsbladet.
Jag sitter med i en grupp som planerar och diskuterar
handelsföreningens annonstidning OPEN som produceras
i samarbete med Kristianstadsbladet. Det är ett roligt
arbete vid sidan av min vanliga verksamhet :)

Därefter rusade jag vidare till Butik Jasmin och öppnade
kl 10. Väntar hem många nyheter från Hello Kitty, ringde
leveratören idag för att höra om det var skickat eftersom
vi har många beställningar från våra samlande kunder... :)

En liten nyhet från Kitty som kom hem igår är den här gulliga
handfläkten med Kitty på flygplanssemester :)


Flygande Kitty...hittar du hos Butik Jasmin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0