Välkommen soliga fredag :)

Underbart härligt med så mycket egentid :) så
här på morgonen.

Solen skiner och det är en fab höstdag här i Skåne :)

Började dagen med frukost ( givetvis ), sen de vanliga
bestyren med rätt kläder, gympakläder, läxböcker o allt
annat som skall med en fredagsmorgon.

Efter det att Hugo åkt iväg till skolan snyggade jag upp
i köket och satte igång med KÄRLEKSMUMS-bak!!!!
Jag är ju ingen "bakmamma" men nå´n gång kan man
ju alltid bli :) I eftermiddag kommer nämligen huset att
fyllas av Hugo o hans kompisar så då kan det vara mysigt
med lite mums...


                   Kärleksmumsigt fredagsbak :)

Nu kommer jag att svara på lite mail så att det blir gjort och
därefter en del annat jobb.
Har NYA numret av Amelia HÖST som kan passa bra vid
lunchtid idag :)

 
Amelia höst ute i butik nu

Ha en fortsatt  härlig fredagsmorgon ♥

Ps.  Receptet på de mumsiga Kärleksmumsen hittar du
       på min systers blogg www.lillasysterofriends.blogg.se
       Vill du ha dem MJÖLKFRIA som jag så byt bara ut smöret
       och mjölken mot MJÖLKFRITT alternativ, jag använde Alpro-
       sojamjölk och Mildas mjölkfria smör :) Lätt som en plätt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ösnkar jag kunde jobba som dig och bestämma över min tid mer själv. Önskar er en mysigt fredag! KRAM

2008-09-19 @ 12:09:05
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sååååå gott med kärleksmums!!

2008-09-19 @ 18:32:13
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0