Världens bästa godispåse...

                                 

Jobbat i butiken i dag och såg att våra TOP MODEL
böcker är en HELT NY utgåva ( har haft sem så jag
visste inte det innan ). Så ni som gillar att designa
kläder o modeller kolla in så ni får ett ex innan de tar
slut, det fanns nämligen inte många kvar och vi
beställer först nya nästa vecka :)
Till TOP MODEL finns nu även stickersark med
små " detaljer"  såsom väskor, tattoos, smycken som
du kan klistra in på dina egna designer :) Små paljetter
i olika färger o former finns oxå för 10 kr asken :)
Kan bli superglammiga kreationer efter din egna fantasi.

Kändes som att vara i världens bästa godispåse
jobbet idag. Såg även vilka fräcka HANNAH MONTANA,
CAMP ROCK, HIGH SCHOOL MUSICAL prylar det
kommit in. Kepsar, solglasögon, moblistrumpor, sol-
glasögon och glasögonväskor var några av godbitarna.

Är så less att vi blev av med kameran på semestern för
nu kan jag inte fota alla nyheter som finns i butiken.
Måste köpa en ny kamera inom den närmsta tiden...
Klarar mig inte utan kameran...

Visst är det härligt nu att det är så ljust länge på kvällen
och jag har flyttat fram fasadbelysningen flera timmar...
Nu kan man verkligen njuta av livet :)

Helgen närmar sig med stormsteg...igen får jag väl lov
att säga nu eftersom arbetsveckan blev något kortare än
vanligt.

                       
        

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0