Tjingeling :)

Måndagar är rätt härliga faktiskt :) I butiken kommer alla
kunder som längtat efter att shoppa då det varit stängt en
dag ( söndag )... nya dagar att fylla med roliga saker...

Idag har det varit de nya armbanden som varit storsäljaren
och även våra TOP MODEL böcker har gått åt. Jättekul att
kunder från olika delar av Sverige hör av sig och beställer.
Det känns riktigt kul att få sätta Kristianstad på kartan :)

I helgen var jag iväg på en tokmysig liten tur till Österlen
och jag myser fortfarande av tanken på hur mysigt det var.

Vi åkte till Haväng som är så otroligt vackert och ett måste
för dig som besöker Skåne som turist :) En magnifik utsikt...
Middagen njöt vi av på FRIDEN klicka här så kan du se vilket
supermysigt ställe vi besökte :)

Är du sugen på en utflykt så rekommenderar jag dig att åka
dit för det var bara så PERFEKT :)

Jag kommer att ha rätt mycket att göra nu under veckan så
jag kanske blir lite lat här på bloggen men ska försöka hinna
med så gott det går :)

Kommentarer
Postat av: Benny

Vilka mysiga ställen ni hittar!

Matglad som jag är..måste jag fråga om pizzorna

var goda? ,tror det får bli en runda neråt i höst!.

Säg till när du får hem svart läderband igen.

/Benny

2009-09-01 @ 12:07:20
Postat av: Malin

SVAR: Benny, ni som älskar utflykter, detta var ett perfekt ställe att ta med din söta fru till :) Jag vill inte ta äran åt mig eftersom jag faktiskt blev ditbjuden och det var så mysigt :)men mitt sällskap hade verkligen gjort ett bra val ;)Lovar att höra av mig ang bandet :)

2009-09-01 @ 19:45:14
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0