Pins, badges o knappar...



                     Kärt barn har många namn...

           
              Pins med personliga bilder på :)

Nu kan du göra egna pins hos oss i butiken :)
Ta med foto, bilder eller text så hjälper vi dig.
Pinsen är ca 37 mm i diameter så tänk på att
din bild eller text skall rymmas inom det måttet.

Idag blir det väl en o annan snöängel, något
snöbollskrig och kanske tom en snögrotta kan
jag tänka mig. Har själv varit ute i snön ett bra tag
och skottat. Jag har såklart lagt allt i en stor hög
så nu ska vi bara gräva ur snöberget och vips
kommer vi att ha en fin liten igloo på tomten :)

Härligt med lite vinter...lagom till sportlovet :)

Ps. Du glömmer väl inte Alla ♥ Dag på lördag ;)

♥           ♥           ♥           ♥          ♥          ♥          ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gulliga pins ni har gjort! Hoppas att ni fotar era snöäventyr, så att man kan få se. Vi blev nämligen snuvade på snöovädret här i Nordvästra Skåne...

KRAM sis

2009-02-11 @ 21:43:18
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Hinner tyvärr inte allt :)

2009-02-11 @ 22:00:35
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Anna

Gu´va bra ! Har försökt skicka efter pins på nätet men får inte rätt på bilderna i datorn. Ska absolut ta en tur upp till er när snön försvunnit. Förhoppningsvis har maskinen slutat anfalla er nu...man vill ju inte bli anklagad för medhjälp till dråpförsök...hihi !

2009-02-15 @ 01:05:42
URL: http://xahxa.blogg.se/
Postat av: Ketutar

Hej, jag har sökt efter en plats där man kan få knappar gjorda, men de enda platser jag har hittat hittils är Kulturhuset i Stockholm, för dom som är under 24, och du. Jag är i Södertälje, du i Kristianstad, så jag lär inte komma till butiken för att få mina knappar gjorda... finns det möjlighet att sköta det här genom e-post och post?

2009-03-17 @ 11:08:06
URL: http://fiberneed.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0