Dina, mina & våra...


Kul film?

Tog tag i söndagsmotionen direkt när jag vaknade idag :)
Blev iof inte förrän kl 10.30 ;) bara såååå skönt med sov-
morgon för en gång skull.

Undrar fortfarande om det inte skulle vara sol idag (?) här
syns iaf ingen :( rätt mulet faktiskt.

Ska försöka fixa klart lite på kontoret under dagen och sen
blir det nog  mest till att slappa ( känns som om jag behöver det )

I fredags blev det filmkväll, såg då Rallybrudar. Den var
riktigt bra tyckte jag och gillar skådespelarna som är med
i den filmen.

Häromdagen fick jag en gratisfilm i en butik när jag handlade,
kanske ska ta o kolla på den senare. Den heter DINA, MINA & VÅRA.
Är en komedi och verkar riktigt kul. Har du sett den? Var den bra?

Ha en fortsatt bra söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Jag ska nog ta och se Rallybrudar..

Gillar skådespelarna i den, jag också, men e superkass och alldeles för rastlös för att sitta ner och se en hel film... (hihi)

Om du kikar in hos mej, så har jag gjort om min blogpingikon... Jag fixar till en åt dej som matchar din sida i storlek och färg också om du vill...

Kram Anna

2009-03-15 @ 15:00:17
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

Tanken slog mej...

Kan du inte slänga ut en fråga om hur många som SER ikonerna till höger...??

2009-03-15 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0