Lördagdream :)

                        

Eftersom jag har en morgonpigg samling i min familj så kommer jag att
få dricka mycket av mitt favoritthe under dagen :) idag. Vi vaknade typ sådär 
vid 07.00 och vilka vanliga människor gör det en lördag (?) om man inte måste?
 
I går kväll höll jag på att få hjälp att försöka få igång ett karaokeprogram som jag köpt.
Det är ett såååå kul program som Hugo längtat i en evighet efter ( de har det i skolan
på musiken och där skrålas det för fullt ). Nu hör det ju till det att jag  inte är nå´n
stjärna på datorer...jaja skratta du men det är inte alls kul ( för mig iaf )

Hur som helst så fattar jag inte hur jag för en gångskull har en sådan tur att ha en
riktigt sjysste vän som försökt hjälpa mig halva natten med detta...TACK, du är bara
så bra :) Nu gick det ju inte riktigt som vi ville men får väl prova lite idag o se om det går
bättre...hoppas det för det verkar ju vara en kul grej bara jag får igång det :)

Så nu lär det bli data hela förmiddagen o sen fotbollsträning ( ja inte jag då förstås )

Så min lördagsdröm idag är att vara superbra på datorer och att det bara skall gå att
klicka en gång o sen funkar allt :) dream on baby...eller vad?????

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV; Tack så mycket :)

2009-03-07 @ 14:04:36
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida, trevlig lördag!

2009-03-07 @ 17:40:51
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0