Behöver NY KAMERA omedelbart :)



               Bloggen är öken utan kamera :(
      Maspalomasöknen på Gran Canaria 2009
                 
Som ni vet så försvann ju kameran på semestern,
vilket inte var sådär direkt uppiggande precis.

Men varför gråta över spilld mjölk?

Nu MÅSTE jag ta mig i kragen och köpa en ny för jag
känner att livet blir SÅ mycket roligare med en kamera
än utan :)

Har nog beslutat mig för att satsa på en Canon även
denna gång men det finns ju några olika modeller att
välja på. Jag var helt nöjd med min förra Canon IXUS.

Har du något bra tips på en lätthanterlig Canon modell,
alltså som ger bra bilder utan någon specialdresserad
fotograf ;)?

Tipsa mig gärna men gör det  redan ikväll då jag kanske
kommer att köpa en  redan under morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0