Härligt kaos i butiken idag :)

 
Mitt i röran, butiksarbete är minsann mer än att stå i kassan o va snäll :)

Efter mitt inköpsmöte i morse kom jag något efter öppningsdax i dag.

Jag älskar när Sara är kreativ och kommer med bra idéer och det
gjorde hon denna tisdag eller ja hon hade minsann redan börjat
förverkliga dem också. Så det var bara för mig att börja hjälpa till
i det organiserade kaoset i butiken :)

Vi ordnade, donade, flyttade och ändrade och bäst av allt är att vi
är supernöjda och tycker att det blivit hur bra som helst. Nu kommer
vi att känna in oss och se om vår nya möblering kommer att falla
kunderna i smak.

Vi har dessutom fått en leverans med fina hårgrejor som diadem,
små blommor på klämmor, öronmuffar ( i vit, svart o givetvis rosa ) mm

En dag att känna sig nöjd över ♥

 
Butik Jasmin Kristianstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0