Fantastiskt bra helg :)

Inte nog med att JAY vann idol 2010 i fredags och kommer därmed att
uppträda på Lilla Torg här i Kristianstad den 21 december kl 20, så har
den här helgen varit över förväntan och det är superb.

Efter gårdagens mycket trevliga middag tillsammans med våra goda
vänner och ett nytt rekord i tornbygge med kappla-stavar bar det i
morse iväg på jultennis :)


     
Från golv till tak...ungar älskar denna sak...

Dagen i tennishallen visade sig bli vår lyckodag och med turen på
vår sida vann vi ett nytt tennisracket och jag blev såååå himla glad
för nu kan jag och Hugo lira tillsammans med ordentliga racket.

Själv har jag lånat Hugos när jag spelat och då vi spelat ihop har jag
spelat med hans gamla vilket även är för litet för mig...så nu kan
det äntligen bli en ordentlig match :) Tack till världens bästa tennisUffe :)

Man skulle gissa hur många bollar det låg i en korg och vi gissade
på 129 st och där var 131 st...tjohoooo vad glad jag blev :)

     
Åhus tennisklubb, min o Hugos favortitklubb :)

Vilken vacker dag det varit i dag, Åhus i vinterkläder och
gnistrande solsken. Härligt så här i starten inför julen.

Ha det gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0