Söta små gåvor är som bäst då de kommer oväntat :)


    
Berlocker 99 kr/st Butik Jasmin vill du beställa så mejla oss :)      

Jag fullkomligt ÄLSKAR berlocker med små underbara texter på, ni vet
när man öppnar en liten present från någon man tycker om och den
bara ligger där i och blänker mot en med en liten passande bokstavsrad.

De här favoriterna säljer jag i min butik och det är berlocker som
lämpar sig bäst i ett halsband, antingen i en lädersnodd eller i en kedja.
Lika snygga i långt som kort då de är ca 2-3 cm långa, ungefär i storlek
som på bilderna.

Smyckena är i försilvrat koppar och är nickeltestade.

Så mitt lilla hösttips till dig nu när mörkret faller på tidigare och tidigare
är att överraska någon som du tycker om...kärleken, väninnnan, syrran
eller varför inte din mamma? Tro mig, det är de små oväntade gåvorna
som man kommer ihåg och pratar längst om och som oftast blir det där
favoritsmycket som man känner sig så naken utan.                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0