Till mamma - med glimten i ögat ;)

 
Jag packar upp nya varor på Butik Jasmin :) ett gott skratt är lisa för själen

Gissa om jag bokstavligt talat höll på att sätta kaffet i halsen på jobbet :) :)

Vi hade beställt hem fina muggar inför Mors Dag på söndag med texten
"Till min kära mamma", när jag packade upp och upptäckte vad vår
skämtsamma leverantör skickat till oss så tyckte jag det var rätt komiskt :)

Fina muggar med texten " The Boss"  ... :)

Ja det är väl inget att sura över tycker jag och ställer fram dem som förslag
Mors Dag present inför söndagens högtid ♥ För visst, med glimten i ögat
kommer många pappor att slå till med denna fina mugg till sina barns
mammor i helgen ;)


Butik Jasmins "hetaste" Mors Dags Tips inför söndag ;) Bra pris dessutom :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!! En så'n skulle ju JAG ha haft!!

Ska du testa sån't där där fiskarna får ÄTA på fötterna?! Du är modig du!! :))



Kram!!

2011-05-27 @ 06:25:36
URL: http://finest.se/miranna
Postat av: Malin

SVAR: Ja den muggen hade verkligen passat dig Anna ;) Nästa vecka får vi se hur modig jag är :) :)

Kram!

2011-05-27 @ 08:32:02
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0