Härlig helg <3


Tonåringen tar över... :) Jag o Hugo på stranden vid Äspet

Vilken härlig helg det varit.

Strandpromenader i ett solbadande Åhus tillsammans med fina vänner
satte verkligen pricket över i:et :)

Nu är det kvällen före den "riktiga" jobbstarten och efter 1,5 timmes
bowlingträning tillsammans med Hugo kändes det mysigt med en
filmkväll. Vi kollade på Bad Teacher, vilken var rätt passande nu inför
skolstarten på onsdag :) :) Filmen var riktigt kul :)

Vi ställde till med plätt o pannkakskalas här hemma idag och Hugo
visade sig vara en riktig fena på att vända pannkakor på "riktigt" :)
Dessvärre har jag glömt min kamera på jobbet så jag kunde inte
fotografera det men det såg proffsigt ut :)

 
Åhus från sin absolut bästa sida i fredags :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0