Vårens första sneakers - <3 lovely soft pink


Jasmin-Malinskor ♥

Nöjd, glad och lycklig bar jag hem min kasse från Wallenbergs i
Kristianstad. Grejen är att vi är lyckligt lottade här med många bra
skobutiker men jag har ju såklart några som kommit att bli lite av 
mina favoriter :) Wallenbergs är en av dem.

Så stod de bara där och ropade efter mig i deras nyskyltade skylt-
fönster. Sätter man ett par nyinkomna, rosa och dessutom snygga
skor där så har man självklart gjort ett bra arbete om nu Malin råkar
gå förbi... ;)

Att jag sedan redan har ett par likadana men i färgkombinationen Oyster
från förra säsongen besparade mig bara lite av min dyrbara tid då jag
inte ens behövde tveka eftersom jag nästintill dag som natt, jobb som fritid,
vardag som fest hade på mig det där andra paret som blev ett par riktiga
Malinfavvisar.

Hej o hå...rosig om kinderna, långkalsongerna på och snöflingor i
luften...våren är absolut säkert snart här och jag kommer fullkomligt
ÄLSKA dessa soft pink shoes ♥

Nu ser jag fram emot en härlig o mysig helg och tjuvstartar redan i morgon
middag :) Happy Day...



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!

Har läst din blogg för första gången. Kanonkul!

Vet nu vad jag kan köpa till både Tilly & Elvira. Top Modelboken så klart med suddpennor till. Härligt att slippa behöva fundera så mycket.

Gillar även dina nya sneakers. Hur snygga som helst.

Cramizar

2012-02-05 @ 18:05:40
Postat av: Malin

SVAR: Härligt, vad glad jag blir :) Du kan mejla mig ifall du vill beställa Top Model från min butik :) Kram.

2012-02-06 @ 18:25:52
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0