Ut i det blå...många bilturer.


Putsa o feja - fint ska det va... :)

Har blivit rätt många bilturer på sistone och äntligen har jag tagit tag
i saken och tvättat o städat min bil riktigt ordentligt.

Lånade min pappas luft-trycks-maskin och den var kanonbra för att
få bort alla små dammkorn och grus som lätt samlas mellan de små
skrymslena vid sätena.

Så nu har mina textilmattor åkt in och plastmattorna får ligga på lager
ett bra tag nu tycker jag. Härlig känsla av att våren är här och
sommaren bara ett stenkast bort. GILLAS MYCKET.

Synd att bensinen är så fruktansvärt dyr, det tycker jag INTE om
eftersom jag är en bilmänniska och kör gärna både hit o dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0