Vanlig vecka


Måndagen har nu kickat igång veckan o snön yr utanför
huset. Känns lite sådär med snö nu då det blåser och det
är bitande kallt om kinderna.
 
Idag har det blivit kontorsarbete med en massa papper
och siffror hit o dit. Efter jobbet har jag sorterat...känns
som om jag kan sortera hur mycket o hur länge som helst
utan att det blir mindre att sortera...hm, får inte ihop det
där riktigt ;) Men sist papsen var här tyckte han det blivit lite
bättre ordning i garaget, så jag är väl åtminstone på rätt väg
trots att jag inte märker det själv :)
 
I veckan blir det lite Zumbaträning, lika kul varje gång. Passar
mig perfekt...skön musik, mycket dans, höftrullningar och
hålligång under en timmes tid! Zumba-Malin ÄR här :) :)
 
Ha kul...njut av vardagen!
 
<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0