Semesternöjd.

Andra dagen på min semestervecka och jag är riktigt nöjd.

Att slippa ha ångest över att solen skiner och som husägare ha 1000 saker som måste göras.

Hunnit putsa alla mina fönster,städat min uteterass fri från galet mycket gult pollen.Klippt två av min trädgårds flertalet häckar, fräschat upp uppfarten från ovälkommet ogräs och små ettriga grässtrån.Rensat trädgårdens samtliga rabatter och trädgårdslandet.

Tvättat minst fem maskiner tvätt...hm...vi är TVÅ boende här...städat köket.

Tagit upp mitt matlagningsintresse och lagat goemiddagar och matlådor till Hugo som sommarjobbar och inte har lust att lägga en timlön på "dagens".

Tja...känns som en bra start på veckan.
Begreppet semester att ligga o lata sig har dock inte infunnit sig ännu men det är ju ett par dagar kvar 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0