Dagens outfit - likt alla andra


Jag i mina favvo-jeans från Acne och en blus från H&M
Skor från Esprit och väska Elle, örhängen Butik Jasmin

Provar på att visa dagens arbetsoutfit...det var inte så lätt
att fota sig själv i spegeln. Är jag så darrhänt????Suddigt
blev det iaf.Hoppas ni kan se någorlunda ändå.

Väskan är en klar favorit, i den får man med sig ALLT man
verkligen behöver under dagen :)

Efter jobbet idag hämtade jag Hugo och hans kompis, jag blev
bjuden på Indisk middag :) Det var mums...

När vi kom hem plockade vi plommon och sen bjöd vi
Tussen & Trassel på morötter o persilja från vår egen odling :)
De blev så glada och höll på att ramla ur buren när de hörde
att vi kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0